5 Mayıs 2008 Pazartesi

Tatlı arı iğnesi

Yağmur yağıyor. Rahmettir dedikleri gibi, tatlı, güzel, arındırıcı.

Şiirimi Tori Amos eşliğinde okuyun lütfen.

"Ben bütün silahlarımı senin için yere bıraktım"

E, aferin kızım. Maşallah iyi etmişsin:)

Kediler Evcilleştirilemez

Geçmişim karanlık
Ve bu karanlığı aydınlatmaya geldin, biliyorum
Oysa söz kurtarmaz gecikmiş zamanı

Bir dostun ayrılığa karşı
Reçetene yazdıklarıdır bunlar
Bunlardan bir tuğla ev kurulabilir
Ya da bir merdiven, beş basamaklı

O merdiven senin evine çıkmaz
Senin evine çıkan merdivenin
Üç küçük kedi beklemelidir başında
Boyunlarında ipek kurdele

Mavi bir yakalık istiyorsun sen
Kara gecenin boynuna geçirdiğin
Sen evcilleştirmek istiyorsun vahşeti bile
- : Her şey sıcak bir çorbayla evcilleştirilebilir çünkü

Bir kez bile düşünmezsin güzel olabildiğini çirkinliğin de

Aslında sözleri değil
Sımsıcak kanı sunmalıydım sana
Kedilerin bakışlarında görmek istemediğin
Merdivenlerinden, güzel evinden
Mavi yakalıktan ve ipek kurdelelerden sonra
Onlara kalan kendilerini görmeliydin

Kedileri evcilleştiremeyeceğini bilmeliydin


İmlasız/Haziran-Temmuz 2004

2 yorum:

ece dedi ki...

Mavi bir kurdele var benim boynumda,isteyerek taktığım, pek şık, aman pek yakışmış der gören. Ama içim hala tedirgin, o kurdele bana göre mi, değil mi? Kurdelemle aynalara bakıyorum, hala şüphedeyim, bilmiyorum... :)

Arzucum duyguların, farkındalıkların, yaratıcılığın ve zekanla sen harikasın...

Arzu Çur dedi ki...

Bazen güzel bir kurdele uğruna ruhumuzu bile feda etmeye razı olabiliyoruz Ececim. Yine de o bir yerlerde, onu hapsettiğin yerde duruyor. Ölmüyor.

Kurdeleyle de yaşanabilir, ruhla da. Kim hangisinin daha değerli olduğunu söyleyebilir ki? B

Ben neye ihtiyacımız varsa o anda, o değerli diyor ve huzurunuzda saygıyla eğiliyorum prensesim:)