30 Haziran 2008 Pazartesi

Ba-Har

"Evin içinde de dağlar vardır"
Özge Dirik

Her kadının giyindiği bir bahar
Kışa hazırlandığı bir de aynası vardır
Bakma geçici ikametgâh ilmühaberlerine
İçinde yaşadığımız tek evdir hayat

Evin içinde de dağlar vardır

Her kadın bilir kışın mutlak geleceğini
Çıkınına saklar, kalbine saklar
Akıp giden güzelliğine sarar da saklar
Her kadın kendine kendinden yarattığı bir dağ saklar
Bilir çünkü bir gün kendisine yalnız o dağ kalır

Evin içinde de dağlar vardır

Ben de pek çok evin yolunu bilirim
İçinde kaybolmuşluğum, sonra bulmuşluğum vardır
Bilirim tutunacak kendimden başka dağ yoktur gerçekte
Fakat her dağın ortaya çıkabileceği bir depreme ihtiyacı vardır

Evin içinde de dağlar vardır

4 yorum:

elektra dedi ki...

canım canım canım:)

Arzu Çur dedi ki...

balım balım balım:)

şule dedi ki...

"ben bu siiri okumaya doyamadim" demeye gelmistim ki tam, siz yine abla kardes "sarılalım sıkı sıkı" moduna girmissiniz. aaa, kiskanirim ben oyle, yer acin cabuk bana da :)

Arzu Çur dedi ki...

Aaa, sana yer olmaz da kime olur? Gel, gel:)