4 Haziran 2008 Çarşamba

Veda

Ey benim döne döne dinlediğim son şarkı
Son sigara yanığım tenimde izi kalan
Son kez bak geçip giden sen kalıp da bakan bana
Bileyim sen vardın bir zaman varsın bu dünyada hala

Bastığın toprağa dikkat et bir ucu hep bana dokunsun
Çünkü bahar tozları sana değmek için sokulacak ayağıma
Kokladığım çiçeğe bir arı kanadı değecek olsun
Aynı arı dölleyecek senin kokladığın bir başkasını da

Senden geriye kalan umutlar böyle ufak şeyler işte
Delidizgin koşturup karıştırdığımız iki hayattan bana kalan
Ey benim söylediğim en güzel şarkı soldun dudağımda şimdi ama
Sen nasıl var ettiysen yaşanmışı öylece varsın bende hala

2 yorum:

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Hani, o bırakıp giderken seni,
Bu öksüz tavrını takmayacaktın?
Alnına koyarken veda buseni,
Yüzüne bu türlü bakmayacaktın?

*******
Bu şarkıyı hatırlattın bana, Arzu.
Ne kadar derin ve ince bir hüzün vardır, onda.

Sevgiler.

Arzu Çur dedi ki...

O güzelim şarkıyı bu mütevazi şiirciğin anımsatması sanırım işte o "bastığın toprağa dikkat et bir ucu hep bana dokunsun" faslına giriyor.

Pek kıvandım, teşekkür ederim:)