19 Kasım 2008 Çarşamba

Aptal Kızın Sevdiğini Birkaç Hafta Bekleyişidir
Ya da Çarşambayı Alan Selin Hikâyesi

Bir haber gelmedi senden, çıkmadı hiç ses soluk
Demiştin ki “Çarşamba yokum, düğüne çağırdı dostlar”
Ama bugün Perşembe

Gözümü kapıda çoğalttım, kulağım kardeş oldu duvar dibiyle
Gelmedin sen, esmedi rüzgâr, kapı öksüz kaldı, gözlerim güneşsiz

Beklemek güzeldi bir yere kadar umut varken ucunda
Seni kabarttım kahveyle, kendimi çoğalttım aynayla

Bekleye bekleye ateş su oldu, su döndü toprağa, toprak da küle
Peki Çarşamba gittin düğüne ama gel artık
Vallahi bugün Perşembe

4 yorum:

Adsız dedi ki...

bir hikaye, bukadar yalın ama nice derin ancak bu şekilde ifade edilebilir ve eminim bunu okuyupta bugüne,düne yada çok daha geride bir tarihe dair üstü örtülü yaraları olan ve belkide artık kişinin bile unuttuğu yaralardan gelen bir sızı hisseden kesin vardır.. yazarının kalemine ve yüreğine sağlık...

Arzu Çur dedi ki...

Ne desem bilemedim. Bu basit, küçük bir şiir sadece. Teveccüh göstermişsiniz, teşekkür ederim.

ece dedi ki...

Umut güzel sıcak bir ekmek de, bazen kilo yapıyor...Başka umutları da tereyağ sürüp yemeği öğrenmeli... :)

ne diyorum ben :)

Arzu Çur dedi ki...

Ne dediğini bilmem ama ne desen iyi diyorsun:) Vişne reçelini eksik etme diyorum ben de ve bir artırıyorum.