13 Temmuz 2010 Salı

Bahçeden

Bahçeden geliyorum, salıncaktan
Sana lavanta topladım
Üstümde bir söğüt vardı, iki çam
Karışmış dallar birbirine
Arasından gökyüzü, arasından kuşlar

Zamandan konuştuk sabah bir dostumla
“Zamandan başka ne var ki?”
“Her şey zaman değil mi?”
Biz hiçbir şey değiliz orası kesin
Ama kalbimiz acıyor yine de

Bahçeden geliyorum, oynamaktan
Sana kekik getiremedim daha, bir papatya olsun getiremedim
Ne o yok ülkeye gittik, ne korkmadan uyuduk
Ne derdimizi açabildik birbirimize çekinmeden
Ne utanmadan baktık gözlerimize

Sana lavanta topladım

Biliyorum.
Ayrılacağız.

28 yorum:

serpil dedi ki...

Lavanta kokusunun peşine geldim, baktım Arzu'ymuş : )
Nerelerdesin?

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Ayrılmasak?!
:(

Arzu Çur dedi ki...

Bahçedeyim ;)

Arzu Çur dedi ki...

Şahane olur Ekmekçikızım. Ayrılmayalım, evet.

Yitmeyen umut dedi ki...

umutla gittim ve hala umutla bekliyorum...kanayan yüreğim onda

Yitmeyen umut dedi ki...

gecenin en karanlık anı şafak vaktidir

Arzu Çur dedi ki...

Yüreğin hala sendedir, kanaması sana can bağışı olsun

Yitmeyen umut dedi ki...

Terketmedi sevdan beni,
Aç kaldım, susuz kaldım,
Hayın, karanlıktı gece,
Can garip, can suskun,
Can paramparça...
Ve ellerim, kelepçede,
Tütünsüz, uykusuz kaldım,
Terketmedi sevdan beni...

Yitmeyen umut dedi ki...

Rüya, bütün çektiğimiz.
Rüya kahrım, rüya zindan.
Nasıl da yılları buldu,
Bir mısra boyu maceram...
Bilmezler nasıl aradık birbirimizi,
Bilmezler nasıl sevdik,
İki yitik hasret,
İki parça can.
Çatladı yüreği çakmaktaşının,
Ağıyor gökkuşaklarının serinliğinde
Çağlardır boğulmuş bir su...
Ağıyor yeşil.

ABİ dedi ki...

bahçede havuç gördüm.:)

Arzu Çur dedi ki...

Üç vakte kadar hayırlı bir haber alacaksınız demektir:)

Yitmeyen umut dedi ki...

bir vakit olmazmı

ABİ dedi ki...

bu, maximum 3 sene oluyo, di mi? napalım, beklerim.

Arzu Çur dedi ki...

Ama kabak görmemiş ki. Kabak görse olurdu.

Arzu Çur dedi ki...

Abi bey (bu da komik oluyo yahu, abicim olsun iyisi mi:)iyi yönünden bakın, belki üç dakika... Aaa hatta aldınız bile.. Di mi di mi?

tanrı dedi ki...

çok konuşuyorsunuz

Arzu Çur dedi ki...

Siz de fazla susuyorsunuz

uçuşuk dedi ki...

yazsana kızım yeni bişeler, kaç ay olmuş... Akşama saçını çekmek zorunda kalıcam...

Arzu Çur dedi ki...

Saç çekmekle yazılsaydı, ohooo. Ben her gün fön çekiyorum saçıma mesela, yazılmıyo öle.

Yitmeyen umut dedi ki...

saati gelmeyince hiç bir şeyin hükmü olmuyor..

Arzu Çur dedi ki...

Hele ki eşref saatinin ne zaman geleceği hiç belli olmuyor

Yitmeyen umut dedi ki...

gözlerimiz bağlı olması o denli dokunmuyor, gönül bahçelerimizin tarumar olmasındandır,çığlıkların sessizleşmesi...

şifalı bitkiler dedi ki...

güzel şiir

Arzu Çur dedi ki...

eyvallah

Yitmeyen umut dedi ki...

Seni hatırlarım, dalgalara ay
Renkler... verince.Seni görür gözüm uzak yollarda Tozlar kalkarken;Derin gecelerde, dağ yollarında Yolcu titrerken.Seni işitirim, boğuk seslerle Su yükselince;Kırlarda sükûtu dinlerim gece Her şey susunca;Uzakta da olsan, ben yanındayım, Sen yanımdasın.Gün söner,yıldız ışır gökte, ah! Burda olsaydın

Arzu Çur dedi ki...

Goethe için teşekkürler:)

Yitmeyen umut dedi ki...

bilmukabele

Adsız dedi ki...

çok dokundu bu şiir kzalbime... Butterfly